torek, 21. januar 2014

Stopinje v pesku - Footprints in Sand

Pred časom sem izdelala podobni voščilnici v roza in modri barvi, z drugačno postavitvijo vendar z istim sporočilom. V težavah nisi sam! S časom se je pokazalo, da morajo biti voščilnce narejene še pred rojstvom otroka. Ne ve pa se, ali bo novorojenec ali novorojenčica. Zato sta nastali dve novi v rjavkastih odtenkih brez modre ali roza barve.
Zgodba "Stopinje v pesku" na voščilnici:
Mož je sanjal: Skupaj z Bogom sva hodila po morski obali. V pesku so bili sledovi stopinj, mojih in njegovih. Vsaka  od stopinj je predstavljala en dan mojega življenja. Ustavil sem se in se obrnil, da bi si ogledal stopinje, ki so se izgubljale v daljavi. Opazil sem, da večkrat ni vidna sled dveh oseb ampak samo ene. Ponovno sem pregledal vse svoje življenje. Ob tem sem doživel presenečenje, saj so se tisti deli poti, ki sem jih prehodil sam ujemali z najbolj žalostnimi dnevi mojega življenja. To so bili dnevi samoljubja in slabega razpoloženja, dnevi preizkušenj in dvomov, dnevi polni trpljenja. Z očitajočim glasom sem se obrnil k Bogu:
»Obljubil si mi, da boš ostal z menoj vse dni. Zakaj nisi držal obljube? Zakaj si me zapustil v najtežjih trenutkih mojega življenja, takrat ko sem najbolj potreboval tvojo bližino?
Bog se je nasmehnil: Otrok moj, mali moj, niti za trenutek te nisem nehal ljubiti. Edine sledi, ki jih vidiš v pesku so moje. Takrat sem te nosil v svojem naročju«.

Some time ago, I made similar cards in pink and blue, with different layout but the same message.you are not alone i am here with you! Sometimes happened, that I have to made the card before the birth of the baby and the buyer didn't knew the gender of the newborn. So I decided to made new one in  creme tones.

Story "Footsteps in the sand" (probably you know it):
One night a man had a dream. He dreamed he was walking along the beach with the Lord. Across the dark sky flashed scenes from his life. For each scene, he noticed two sets of footprints in the sand, one belonging to him and the other to the Lord. When the last scene of his life flashed before him, he looked back at the footprints in the sand. He noticed that many times along the path of his life there was only one set of footprints. He also noticed that it happened at the very lowest and saddest times in his life. This bothered him and he questioned the Lord about it. "Lord, you said that once I decided to follow you, you'd walk with me all the way. But I have noticed that during the most troublesome times in my life there is only one set of footprints. I don't understand why when I needed you most you would leave me." The Lord replied "My precious, precious child, I love you and would never leave you. During your times of trial and suffering, when you see only one set of footprints in the sand,it was then that I carried you." 
Voščilnici prijavljam na Craft-alnicoRetrosketchesSimply less is moore, CAS in JUGS.
I applied cards on  Craft-alnicaRetrosketchesSimply less is mooreJUGS, and CAS.











13 komentarjev:

  1. Krasen post
    tudi ti puščaš svoje sledi
    s tvojimi prekrasnimi izdelki
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Hola Lea, great and clever idea for a baby card, beautiful words.
    Hugs from Palma de Mallorca Spain

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely items Lea!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem v obdobju, ko res doživljam le ene stopinje v pesku. Še kako drži ta zgodba.
    Čudoviti voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštna voščilnica :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi in zelo posebni voščilnici, všeč mi je ideja z dodanim knjižnim kazalom.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. Lea, krasni sta.
    Hvala, ker sodeluješ na 99. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta je pa res lepa, da o zgodbi ne govorim. Všeč mi je uporabnost te čestitke.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja in fenomenalna izvedba.

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous set. I love that the card has a bookmark...it makes the gift even more special.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous project! Thanks so much for playing along at ATCAS xx

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti voščilnici in čudovit tekst na njih. Prevečkrat stremimo za nečem nedosegljivim in se ne znamo veseliti tistega kar imamo. Hvala za lepa izdelka in sporočilo.
    Pozdravček iz Craft-alnice od Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. India is known worldwide for its culture and civilization. Various types of festivals are celebrated every year in India. India is also called
    a festival country happy raksha bandhan sms
    wishes for Raksha Bandhan
    happy rakhi messages brother
    Happy Raksha Bandhan Wishes for Elder Brother in English 2020

    OdgovoriIzbriši