torek, 13. december 2011

Božične voščilnice - Christmas cards

Lahko bi rekla, končno. Je že tako, da se človek občasno podaja v neznano in še vedno čakam odziv. Bom videla, kako se bo obneslo. Prva težava na katero nisem niti pomislila je bila skeniranje. Originalna barva na skenirani verziji ni in ni hotela zasijati v vsej polnosti. Prvi scan sem brez preverjanja odnesla v tiskarno in naslednje jutro, ko naj bi bilo vse pripravljeno sem prejela klic tiskarja, ki mi je namesto, "pridite po voščilnice", dejal "tole pa ne bo v redu". No cel dan sem nato na napačno telefonsko klicala oblikovalca in popoldne končno pristala pred njegovim računalnikom, kjer sva 1 uro usklajevala barvne odtenke in nianse. Nastal je približek nekje med prvim scanom in originalom. Ampak baje ga ni scanerja na svetu, ki bi lahko poskeniral ustvarjalni žar in nežne nianse. No v tiskarni zaradi tehničnega zastoja tudi ni šlo vse tako kot bi moralo. Ampak sem trmasta in se ne dam. Zato tule ponosno predstavljam prvo serijo (joj kako se to znanstveno sliši), bom raje rekla družinico voščilnic (tale družinica mi je bližje). Ena je nastala že pred časom, druge tri pa v umetniškem navalu po nekaj mesečni ustvarjalni suši. Upam, da bodo lepo sprejete in da bodo koga razveselile. Pa še cena: 1 euro za 1 voščilnico.
Naročite jih lahko kar pri meni osebno na naslovu kaligrafski.zapisi@gmail.com ali pa jih kupite v Škofijski knjigarni Metropolitana ali pa v knjigarni Frančiškanske cerkve pri tromostovju v Ljubljani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar